EXEMPLES DESTACATS
Persones adultes. Com estudiar?. Valentí Valenciano López.
Batxillerat. Projecte interàrees (IES Júlia Minguell, Badalona)
Secundària. La casa (Col·legi Montserrat)
Secundària. La televisió (IES Cap de Llevant, Maó)
Secundària. Què vol dir ser romàntic? (socials + castellà)
Secundària. Tecnologia. Les antenes són nocives per a la salut?
Primària. A quin país es viu millor? (Júlia Al·lès, CEIP Pere Casasnovas, Ciutadella)
Primària. Tinkering School
Primària. Projecte interdisciplinari curta durada. Colònies al Barranc d´Algendar (Escola Margarita Florit, Ciutadella, Menorca)
Infantil, Primària i Secundària. Centre Jacint Verdaguer
Exemples en vídeo (BIE, EUA)
INFANTIL
– Pintar amb Picasso (Col·legi Montserrat, Barcelona)
– Vols ajudar els Reis a ordenar el seu magatzem? (CEP Gènova, Mallorca)
– Què passaria si fessim un forat fins al centre de la terra? (Sant Francesc, Ferreries, Menorca)
– La competència matemàtica (CP Mare de Déu del Carme, Maó)
– Anglès (Col·legi Montserrat, Barcelona)
– Els fèlids (Escola Drassanes, Barcelona)
– Cargols al pati (Teresa Giménez, Barcelona)
– Contar contes (Ana Marco, Servei d´Immersió, Departament d´Educació)
– Contes i TICs a Educació Infantil (Jornades Departament Educació, juny, 2009)
PRIMÀRIA
Hem creat una òpera. Experiència dels alumnes de tres escoles de primària de Madrid que, dirigits per Mary Ruth McGinn, han substituït els llibres escolars per un projecte de creació d´una òpera.
Projecte interdisciplinari llarga durada. El cos humà (CE Jacint Verdaguer, Sant Sadurní d´Anoia)
Projecte interdisciplinari llarga durada. Dep. Educació. Com vivien els nostres avis?
Col·legi Montserrat. Projecte 5è primària. Vídeo.
Coreografías didácticas (proyecto interdisciplinario 5º primaria, humanitats o ciències)
SECUNDÀRIA
Happenings Revolució Russa (José L. Fierro)
Cultura clàssica. Presentació de la professora Irene Agudo (IES Juana de Pimentel, Ávila) i presentat al Congrés Internet en el Aula, on exposa diversos projectes de treball de cultura clàssica i la seva relació amb les CB. ES RECOMANA VEURE EL MAPA CONCEPTUAL SOBRE EL PROCÉS D´ELABORACIÓ DELS PROJECTES aplicable a qualsevol àrea.
Suena el timbre (crèdit lliure d´imatge i sò)
Música, llengües i consciència social
Mostra de projectes de l´XTEC del curs 2007/08
Aprendizaje por proyectos (Ramón Doménech)
PERSONES ADULTES
Matemàtiques 4t ESPA. Valentí Valenciano.
Post llegit 39903vegades