Projecte de 4 sessions a 4t d´ESO.
Per què llegir? No és igual que veure una pel·lícula? Com aprendre a elegir llibres? Les lectures obligatòries ajuden? A què em puc comprometre aquest estiu?
18 al·lots i al·lotes ens han donat una lliçó. La professora, Esperança Petrus, i jo hem comprovat que la diferència entre tenir els alumnes apagats o motivats és fina: depèn de que ells duguin el pes de l’aula. De fer visible el seu pensament, dialogar i estirar fil. Ells ens mostren el camí. Ha estat reconfortant però també fa tristesa veure que essent tan senzill que els adolescents s´entusiasmin, no sempre succeeixi perquè les pràctiques innovadores encara no estan tan exteses com seria necessari.
En aquest Storehouse hi podeu trobar un resum de les reaccions dels alumnes de 1r d´ESO després d´assistir al Debat final.
Clicant aquí podreu veure el blog amb els materials del projecte.
Vull agrair a la professora n´Esperança Petrus i als alumnes de 4t el seu entusiasme i dedicació al projecte.
Post llegit 16838vegades